četrtek, 20. marec 2014

POGOVOR Z DIJAKOM 4. Z-RAZREDA, ZBORISTOM ANŽETOM BIZJAKOM

Anže Bizjak, dijak 4. Z, ni le bodoči tehnik mehatronik, ampak tudi vedno bolj cenjen in znan zborovski pevec. Prav zato smo se odločili, da ga povabimo na pogovor in zvemo o njem še kaj več.

1. Te petje veseli že od malih nog?

Kot otrok sem vedno rad pel, vendar ne v pevskem zboru.


2. Kdaj si se začel resneje ukvarjati z glasbo in petjem?

Pred približno petimi leti. Peti sem začel v novoustanovljenem mladinskem pevskem zboru v Postojni.

3. Igraš kak glasbeni inštrument?

V glasbeni šoli sem se učil igranja kitare in klavirja.

4. Si zborovski pevec. V katerih zborih si pel?

Peti sem začel v postojnskem pevskem zboru Lux, nadaljeval v mešanem pevskem zboru, zdaj pa pojem na konservatoriju za glasbo in balet.

5. Kateri so tvoji največji zborovski uspehi?

Osvojeno drugo mesto na tekmovanju v Srbiji in drugo ter tretje mesto z mešanim pevskim zborom v Italiji.

6. Se misliš resneje ukvarjati s petjem tudi v prihodnosti?

Lansko leto sem se resneje začel ukvarjati s solo petjem in s tem mislim nadaljevati. Kam me bo to pripeljalo, pa še ne vem.

7. Imaš kake hobije? Kateri so?

Moj hobi je petje, ki se mu posvečam 100-odstotno. Vadim 5-krat na teden, med vikendi nastopam. Drugih hobijev nimam.

8. Slišal sem, da rad potuješ. Kje ti je bilo najlepše in katere države bi še rad obiskal?

Lepo mi je bilo na tekmovanju v Srbiji. Veselim se letošnjega potovanja v Švico, kjer bo potekalo glasbeno tekmovanje, in obiska Poljske naslednje leto. Če bo po sreči, bom prepotoval cel svet.

9. Preden si se vpisal na našo šolo, si obiskoval srednjo šolo v Postojni. Katera je to bila? Zakaj si se odločil za nadaljevanje šolanja v Ljubljani?

Obiskoval sem poklicno šolo v Postojni, triletni program Oblikovalec kovin – orodjar. Na to šolo sem se vpisal zato, da se priučim še kakega drugega poklica.

10. Nameravaš študirati?

Da, vendar še ne vem, kaj bom študiral.


Tilen Godeša, 4. Z


Ni komentarjev:

Objavite komentar