petek, 28. marec 2014

POGOVOR Z ROKOMETAŠEM DOMNOM PODRŽAJEM, DIJAKOM 4. Z-RAZREDA

1. Kdaj si začel trenirati rokomet?

Rokomet sem začel trenirati pri 8 letih.


2. Kdo te je navdušil za ta šport?

Navdušil me je bratranec, ki je takrat igral v nemškem klubu. Zdaj igra v Rokometnem klubu Gorenje Velenje.

3. Kolikokrat na teden imaš treninge?

Vsak dan, od ponedeljka do petka, treniram 2 uri, ob vikendih imam tekme.

4. Ali te treningi kaj ovirajo pri izpolnjevanju šolskih obveznostih?

Da, me ovirajo.

5. Ali se spomniš svoje prve tekme?

Prvo tekmo sem odigral leta 2006 v športni dvorani Brinje v Grosupljem.

6. Kateri je tvoj najljubši klub in zakaj?

V Sloveniji je to Rokometni klub Celje Pivovarna Laško, saj so prvaki slovenske rokometne lige.

7. Kateri je tvoj največji športni dosežek?

To se je zgodilo lani z reprezentanco kadetov Slovenije na svetovnem prvenstvu v Bratislavi. Dosegli smo 4. mesto. Prejšnji teden pa smo z matičnim klubom dosegli 2. mesto na Pokalu Slovenije v Celju.

8. Se ukvarjaš še s kakšnim drugim športom?

Ne ukvarjam se z nobenim drugim športom.

9. Ali bi se danes odločil resneje trenirati kak drug šport?

Treniral bi motokros.

10. Kdo je tvoj vzornik?

To je Mikkel Hansen, danski rokometaš.

11. Imaš poleg športa še kakšne druge hobije?

Sem ljubitelj konj. Kar 7 let sem obiskoval jahalno šolo. Sem pa tudi strastni ljubitelj motorjev.

12. Kje se vidiš čez pet let? Boš še treniral rokomet?

Še vedno bom treniral rokomet in delal v podjetju Akrapovič, d. d.

13. Kaj počneš v prostem času?


Družim se s prijatelji.



Matjaž Uršič, 4. Z

Ni komentarjev:

Objavite komentar