nedelja, 29. december 2013

POGOVOR Z DIJAKOM NEJCEM HORŽENOM



Pogovarjali smo z Nejcem Horženom, dijakom 2. C-razreda, ki v teh dneh navdušuje v kriminalni burki Na kmetih v izvedbi ribniške gledališke skupine DramŠpil pod vodstvom znane komedijantke Lucije Ćirović. Avtor igre je Vinko Möderndorfer, ki je za komedijo leta 2003 prejel žlahtno komedijantsko pero.


1. Kakšni so bili tvoji gledališki začetki?  

Moji gledališki začetki segajo v leto 2008. V vasi, kjer živim, sem se pridružil amaterski igralski skupini. Resneje pa sem se začel ukvarjati z igranjem januarja leta 2012.

2. Kaj ti pomeni gledališče, igranje na odru?

Igranje me sprosti. Stati na odru je velik užitek.

3. Kako uskladiš šolsko delo in gledališče?

Težko ju usklajujem. Treniram še rokomet in tako šport kot igra mi vzameta veliko časa. Odločiti se moram, ali se bom v prihodnosti bolj posvetil rokometu ali igranju. Če bom nadaljeval z igranjem, se v prihodnosti vidim kot »stand-up« komik.

4. Ali imaš kaj treme pred nastopanjem? 

Da, imamo jo. Brez treme ni dobrega nastopa. V vlogo se znam tudi zelo dobro vživeti. 

5. V koliko gledaliških igrah si nastopal?

Do sedaj sem nastopal v dveh gledaliških igrah. Prvo igro A je kdo doma? smo odigrali 13-krat, drugo pa do sedaj 3-krat. Ravno danes imam nastop.

6. Imaš mogoče kakega igralskega vzornika?

Moj igralski vzornik je Jim Carrey, zame najboljši igralec komedije.

7. Pravkar nastopaš v gledališki igri Na kmetih. Kakšna je tvoja vloga?

V igri sem izvajalec sumljivih poslov, ki je obenem tudi stražar in varnostnik.

8. Bi lahko primerjal lik v igri s svojim življenjem?

Ne bi ga mogel primerjati, saj mi lik ni preveč pisan na kožo.


9. Kako so potekale priprave na igro? Koliko časa ste vadili?

Vadili smo tri mesece. Priprave na komedijo so obsegale govorne in kostumske vaje ter imitacije.

10. Kdaj in kje si lahko ogledamo naslednjo predstavo?

Zadnji nastop smo imeli 18. 12. ob 18. 30 v Sodražici.


Urška Savšek in  Alin Benson iz 1.K

Ni komentarjev:

Objavite komentar