torek, 20. januar 2015

UTRINKI S POLLETNE DELOVNE PRAKSE


2. septembra 2014 sem začel opravljati delovno prakso v podjetju Mikrostar d.o.o., v Ljubljani.
Podjetje prodaja kamnoseške predmete (vaze, sveče, posebne mize itd.) in popravlja ter prodaja računalnike. Večinoma sem pomagal pri popravilih računalnikov. Zaposleni so pripeljali večjo količino računalnikov. Potem smo te računalnike s kompresorjem očistili, preverili, ali delajo, jih po potrebi popravili in nato prodali.

Ogledal sem si tudi sosednjo tiskarno Obis. Lastnik tiskarne mi je pokazal, kako delujejo stroji in čemu so namenjeni.

Kot praktikant sem opravljal tudi dela, ki niso v neposredni zvezi z mojo poklicno smerjo. To je bilo čiščenje in pleskanje sten. Poskusil sem tudi voziti viličarja iz leta 1959. Zaposleni v podjetju so mi namreč povedali, da moraš pri zasebniku znati poprijeti tudi za dela, ki niso neposredno vezana na izobrazbo.

Še nekaj fotografskih utrinkov:                                         

Rezalni stroj za papir, ki se uporablja za razrez papirja, knjig itd.

Moja delovna miza

Enobarvni ofsetni tiskarski stroj
Zaklopni knjigotiskarski stroj
5-barvni ofsetni stroj
Popravljanje računalnika
Računalnik smo morali očistiti s kompresorjem.
Tako lahko vetrnice, ki hladijo računalnik, zopet nemoteno opravljajo svoje delo.
Neuničljiv viličar podjetja Indos Iskra iz leta 1959
Motor viličarja



Miha Jančič, 3. o


Ni komentarjev:

Objavite komentar