sobota, 17. januar 2015

POGOVOR Z MINKO RIHBERGER

 

Zakaj ste se odločili za poklic učiteljice?

Vedno sem si želela postati učiteljica, vendar se nisem vpisala na srednjo pedagoško šolo, ker nisem znala igrati nobenega inštrumenta, imeti pa bi morala tudi boljši uspeh v osnovni šoli. Tako sem se odločila, da bom obiskovala našo srednjo šolo in postala izdelovalka oblačil. Na srečo se mi je kasneje ponudila možnost, da začnem tudi poučevati. Danes z velikim veseljem opravljam pedagoški poklic.

Kdaj ste prišli delat na našo šolo?

Na našo šolo sem prišla delat leta 1992. Tu je že delala moja sošolka iz srednje šole, ki mi je povedala, da se je na naši šoli odprlo novo delovno mesto . Ker s svojo takratno službo nisem bila najbolj zadovoljna, sem se prijavila na razpis in so me sprejeli.

Kako bi na kratko opisali našo šolo? Kaj bi spremenili?

Šola se mi zdi lepo urejena, prav tako imamo zelo dobre, kvalitetne, strokovno usposobljene učitelje in vodstvo. Mogoče bi morala biti disciplina in red na šoli še večja.

Ocenite našo šolo 1─10. Svoj odgovor utemeljite.

To pa je težko odgovoriti. Šolo bi ocenila z najvišjo oceno 10. Tu se zelo dobro počutim, upam, da tudi dijaki.


Ste zadovoljni z dijakinjami, ki jih poučujete?

Da, sem zadovoljna. Najteže mi je takrat, ko bi dijakom v težavah rada pomagala, pa sem nemočna, imam zvezane roke. Predvsem želim dijakom čim več pomagati, jih spodbujati k dobremu učnemu uspehu.

Kaj vam pomeni poklic, kaj družina?

Oboje mi veliko pomeni. Tako družina kot poklic sta zame pomembna, celo enakovredna v mojem življenju. Tudi dijaki v šoli postanejo moja »družina«. O njih razmišljaš doma, jim želiš najboljše kot svoji primarni družini.

Dokončajte poved: Srečen človek je tisti, ki …

Srečen človek je tisti, ki ima čisto vest. Pa tudi tisti, ki svoje delo rad opravlja.


Albulena Delijaj, 1. IO

Ni komentarjev:

Objavite komentar