petek, 4. april 2014

POGOVOR Z UČITELJEM ROBERTOM KORUNOM

Na kateri fakulteti ste študirali?

Po poklicu sem avtoserviser. Obiskoval sem našo šolo od leta 1982 do 1985. Kasneje sem nadaljeval šolanje in leta 1992 postal strojni tehnik. Leta 1994 sem se zaposlil na SGGEŠ v Ljubljani in začel poučevati bodoče strojnike težke gradbene mehanizacije, od lanskega leta pa tudi okoljevarstvene tehnike. Študiral sem na zasebni višji šoli v Kranju, smer gradbeništvo. Študij sem zaključil leta 2004.


Zakaj ste se odločili študirati gradbeništvo? Vam je kdo svetoval ali je bila odločitev vaša?

Odločitev je bila moja. Za študij sem se odločil, ker sem bil učitelj praktičnega pouka na gradbeni šoli in mi je bilo gradbeništvo najbolj zanimivo, pa tudi tematsko najbližje temu, kar sem poučeval.

Menite, da je v gradbeništvu perspektiva za mlade? V Sloveniji je kriza in mnoga gradbena podjetja so šla v stečaj.

Da, še vedno menim, da je perspektiva za mlade v gradbeništvu. Kriza v Sloveniji je prizadela predvsem velika gradbena podjetja, ker so se prezadolžili s krediti in zato propadli. Za nekatere gradbeniške poklice, kot je na primer zidar, res ni prevelikega zanimanja, vendar pa imamo na šoli poln razred bodočih upravljavcev težke mehanizacije in pečarjev.

Kaj bi po vašem mnenju morali storiti, da bi gradbena industrija »prišla iz krize«? Kakšna je vloga šole v tem procesu?

Gradbena industrija bo »sama po sebi« težko prišla iz krize, če ne bo deležna podpore države. Država mora zagnati tiste projekte, ki bodo gradbeni industriji omogočili delo. Šola pa mora skrbeti za to, da bodoči gradbeniki pridobijo veliko kvalitetnega znanja. Tako se bodo lahko hitreje zaposlili po končanem šolanju.

Bi se danes še enkrat odločili za ta poklic ali bi študirali kaj drugega?

Rad opravljam svoj poklic. Če pa bi bil zopet mlad študent, bi se odločil za študij na ljubljanski pedagoški fakulteti, smer razredni pouk, saj me delo z mladimi zelo veseli.

Ste kdaj kot dijak ali študent kaj ušpičili?

Spomnim se prigode, ko sem bil dijak prvega letnika naše šole. Cel razred se je odločil, do bo »šprical«. Ko je za to izvedela razredničarka, smo za eno neopravičeno uro vsi dobili ukor razrednika. Zaradi tega si kasneje nismo upali ničesar več ušpičiti.

Kje ste dobili svojo prvo zaposlitev?

Prvo zaposlitev sem dobil leta 1985 v Gradisu kot serviser težke gradbene mehanizacije. Tam sem delal do odhoda v vojsko. Po končanem služenju vojaškega roka sem se zaposlil v zaloškem Mercatorju. Bil sem vodja vzdrževalcev in proizvodnih linij.

Imate kakega vzornika?

Da, to so moji starši.


Kakšen je vaš življenjski moto?

Moj življenjski moto je: Biti pošten.



Miha Jančič, 2. O


Ni komentarjev:

Objavite komentar