petek, 22. november 2013

OBISKALI SMO KNJIŽNI SEJEM


V Cankarjevem domu v Ljubljani poteka od srede, 20. novembra, do nedelje, 24. novembra, že 29. Slovenski knjižni sejem. Na njem se predstavlja 100 razstavljavcev z več kot 1500 novimi knjigami. Letošnji sejem ponuja tudi preko 200 spremljevalnih dogodkov, od pogovorov s književniki, podpisovanji knjig do podelitev nagrad in drugih odrskih predstav.
 



Sejem smo v četrtek, 21. 11. 2013, obiskali tudi člani Ljubiteljev dobre knjige pod mentorstvom knjižničarjev Nataše Pečkaj in Andreja Golinarja. Navdušeni smo bili nad izbiro knjig, veseli, da smo jih lahko kupili po nižji (sejemski) ceni in presenečeni nad vsemi spremljevalnimi dogodki, o čemer pričajo tudi izjave nekaterih članov kluba:

MAJA, 4. LETNIK

Knjižni sejem se mi je zdel zanimiv, izbira knjig je velika, pa še znižane so. Mogoče bi si želela videti več predstavitev knjig, ki so mi všeč.

EVA, 4. LETNIK
Zelo mi je bilo všeč. Sejemski prostori so lepo urejeni. Knjige so poceni, zato mi je žal, da s seboj nimam denarja.
NIKA, 2. LETNIK

Izbira knjig je velika in raznovrstna, tako za otroke kot za odrasle. Predstavljeni so bili vsi žanri. Zapisala sem si naslove knjig, ki bi jih rada prebrala.

SUZANA, 2. LETNIK
Videla sem knjige Nicholasa Sparksa, kar me je navdušilo.

MONIKA, 1. LETNIK
Razstava mi je bila všeč, nisem pričakovala toliko knjig.

MATIC, 2. LETNIK
Tudi mene je navdušilo število razstavljenih knjig.
 



DAVID, 1. LETNIK

Sejem mi je bil na začetku nezanimiv, ker je bilo veliko stojnic z otroškimi knjigami. Šele kasneje sem opazil, da je izbira knjig raznovrstna in nad videnim sem bil navdušen. Všeč mi je bilo, da si imel na voljo kotičke za branje. Knjige pa so se mi zdele predrage. Tudi naslednje leto bom zagotovo obiskal sejem.

 
JULIJANA, 4. LETNIK
Sejem mi je zelo všeč. V teh dneh ga bom obiskala še z mamo. Kupila sem si tudi knjigo. Želela bi si, da bi bil sejem še večji. Opazila pa sem, da so imeli razstavljen na primer četrti del knjižne sage, tretjega pa nisem videla nikjer.
 
Andrej Golinar

Ni komentarjev:

Objavite komentar