petek, 8. maj 2015

TEDEN MODE - FASHION WEEK 2015



 

V sredo, 15. 4. 2015, smo se dijakinje 4. K z učiteljico Alojzijo Skubic v sklopu Tedna mode Ljubljana udeležile modne revije, ki je potekala na Kongresnem trgu. 




Na Tednu mode se je med 12. in 15. aprilom s kolekcijami za jesen in zimo 2015/2016 predstavilo več kot 20 modnih oblikovalcev oziroma blagovnih znamk. Me smo si ogledale modno revijo študentov Naravoslovnotehniške fakultete 4. in 5. letnika (magisterij) in magistrske naloge.



Kreacije so bile izvirne, udarne in razgibane. Vsak oblikovalec je imel drugačen stil, prav vsak pa je bil izjemno zanimiv. Kolekcije so bile večinoma zelo barvite, vendar dobro premišljene, zato oblačila niso bila videti neokusno. Opazila sem kombinacije več različnih materialov in potiskov. Obiskovalcem ob ogledu takih kreacij res ni bilo dolgčas, bile prava paša za oči. Ob koncu modne revije so podelili tudi nekaj nagrad.


Pri ogledu sem neizmerno uživala in bilo mi je v veliko čast, da sem se lahko udeležila te modne revije in si ogledala kolekcije študentov NTF-ja in njihove magistrske naloge. Upam, da to ni bila moja zadnja modna revija, saj me modna industrija zelo zanima.


Tea Stariha, 4. K

Ni komentarjev:

Objavite komentar