petek, 24. januar 2014

POGOVOR Z DIJAKINJO JELKO VIDRIH



Pogovarjali smo se z dijakinjo 3. K-razreda, izvrstno kitaristko Jelko Vidrih.


Kdaj se ti je prvič pojavila želja po igranju kitare in zakaj? 

Prvič se mi je pojavila želja pred tremi leti, ko sem se vpisala k tabornikom. Zelo so mi bili všeč taborniški večeri ob ognju in kitari in to me je spodbudilo, da sem sama poskusila z igranjem. Pa še zaljubila sem se v fanta, ki je igral kitaro.

Kje si se jo začela učiti?

Začela sem se jo učiti doma.

Kolikokrat na teden igraš kitaro?

Nekoč sem jo vsak dan, zdaj pa vedno manj, ker nimam časa. 


Katera je bila prva skladba, ki si se jo naučila igrati?

Ne vem več natančno, ali je bila to Mežkova Siva pot ali skladba skupine Čuki Vlak.

Kakšna občutja doživljaš med igranjem kitare?

Včasih zelo uživam, se zabavam in sem v svojem svetu, včasih pa tudi ne. To je predvsem takrat, ko se želim naučiti novo skladbo, pa mi ne uspe takoj in se veliko motim.

Kateri je tvoj največji glasbeni dosežek?

Upala sem si igrati na taborjenju pred 180 gledalci. Bili so navdušeni. 

Katera je tvoja najljubša glasbena skupina?

To je skupina S. A. R. S.

Znaš igrati še kakšen inštrument?

Tri leta sem se v glasbeni šoli učila igrati violino in klavir. Znam pa igrati tudi harmoniko in flavto. Že od nekdaj me je zanimala glasba.

Kje se vidiš čez pet let? Boš še vedno igrala kitaro?

Ne vem. Upam, da bom študirala, igrala kitaro in bila tabornica.


Z Jelko se je pogovarjala Maruša Jager, 3. K

Ni komentarjev:

Objavite komentar