četrtek, 9. januar 2014

BILO JE ZELO LEPO IN VESELO



Čeprav je božično-novoletnih počitnic konec, dijaki pa že pridno »gulijo klopi«, so spomini na minule počitniške dni še zelo živi. Tokrat nas je ravnateljica razveselila z dvema prostima dnevoma več, kar smo dijaki in učitelji s pridom izkoristili.

Dijake smo povprašali, kje in kako so preživeli skoraj 14-dnevne počitnice.

»Počitnice sem preživel v Bosni. Najprej je bilo potrebno ogreti hišo, potem pa smo veliko pekli in se veselili. Silvestrski večer sem preživel s sosedi in prijatelji. Bilo je zelo lepo in veselo.«
Edis

»Za novo leto sem bil s svojo punco. Peljala sva se z motorjem in avtom, poslušala glasbo in gledala filme.«
Tine

»Novoletne praznike sem preživel v družinskem krogu, pa tudi s prijatelji. Na božični večer smo imeli zelo dobro večerjo, nato pa sem z družbo prijateljev odšel na lepše, v Portorož. Za novo leto nam je prijatelj ponudil brunarico, v kateri sem z dobro družbo pričakal najdaljšo noč v letu.«
Jernej Žarn, 2. F

»Počitnice sem preživel z družino in svojim dekletom. Na božični večer me je najprej pričakala dobra večerja, nato pa smo odšli k polnočnici. Novo leto sem pričakal v Ljubljani, na Kongresnem trgu. Počitnice so bile zelo zabavne in  … kratke.«
Dijak 2. letnika

»Bil sem pri babici na Ptuju. Tam sem se veliko družil z bratranci in sestričnami. Na božični večer sem šel z družino k polnočnici, ostale dni pa sem se vozil s kolesom, dosti spal in jedel.«
Dijak 1. letnika


Andrej Golinar

Ni komentarjev:

Objavite komentar