sobota, 26. september 2015

MNENJA DIJAKOV PRVIH LETNIKOV O CELJSKEM SEJMU



Na sejmu mi ni bilo všeč to, da so nekateri prodajalci ignorirali mlajše dijake, želel sem izvedeti več o nekaterih izdelkih, a se prodajalec ni zmenil zame.

Aljaž



Z veseljem sem si ogledoval motorje za kros, štirikolesnike in dirkalne avtomobile, cene teh motorjev in avtomobilov pa so bile vrtoglave.

Tilen


Najbolj me je pritegnila motokros akademija Saše Kraglja, ker si lahko sposodiš motor, ki ti ustreza, in se z njim zelo zabavaš.

Andraž



Všeč mi je bilo, da smo si sejem ogledovali sami, brez učiteljev, zanimive so bile različne igre, ki pa so bile žal plačljive.

Anes


Ni mi bilo všeč, da so nekateri dijaki na sejmu grdo smetili.

Primož



Najbolj sem si zapomnil policijsko opremo in orožje, dovolili so nam, da smo vse prijeli v roke, pokazali so nam tudi, kako se uporablja.

Alban



Fotografije: Andraž Tilinger 1.M

 

Ni komentarjev:

Objavite komentar