ponedeljek, 14. september 2015

PRVI ŠOLSKI DAN



Dijaki so po dolgih počitnicah 1. septembra zopet sedli v šolske klopi. Dan je bil namenjen obujanju spominov na počitnice, spoznavanju morebitnih novih sošolcev, na razredni uri pa so dijaki dobili pomembne informacije o predmetniku, urniku, šolskem redu, pravilih, učiteljih itd.

Prvi šolski dan je še posebej vznemirljiv za prvošolce. Srednja šola je pomembna prelomnica v življenju mladostnika. To je čas za nova prijateljstva, zavezništva in predvsem spoznavanje samega sebe. Prav zato smo povprašali letošnje prvošolce, kako so preživeli prvi šolski dan in kako se počutijo v šoli zdaj, ko je prvi teden za njimi.

Prvi dan pouka sem imel slab občutek. Spoznal sem veliko novih dijakov in učiteljev. Minilo je nekaj dni in šola mi je postala všeč. Vsi učitelji in sošolci so prijazni. Pravzaprav je šola prav prijetna.

Alen


Šola je zelo velika in urejena. Profesorji so prijazni. Šolska prehrana je odlična, delavnice so zelo urejene.

Marko


Prvi šolski dan je bil kar zanimiv, saj sem spoznal nove sošolce in tudi šolo. Po tednu dni se moje mnenje o šoli ni spremenilo, še vedno menim, da imam dobre sošolce in prijazne profesorje. Srednja šola ni noben »bavbav«. Letošnje šolsko leto bo zanimivo. Upam, da si bom prislužil čim več pozitivnih točk.

Andraž


Ko sem prvi dan vstopil v šolo, sem vedel le, kje imam pouk. Bilo mi je malce neprijetno, saj nisem nikogar poznal. Pri razredni uri smo se najprej predstavili. Tako sem končno izvedel, od kod prihajajo moji sošolci. Veliko učiteljev ve zame, saj so poučevali že mojega brata. Danes se počutim v razredu veliko bolje kot prvi dan. S sošolci in sošolkami se dobro razumem, prav tako z učitelji.

Žan


Prvi šolski dan sem bila vsa na trnih. Že večer prej me je stiskalo v trebuhu, veliko sem razmišljala o prvem šolskem dnevu. Ko sem prišla naslednji dan v šolo, sem se počutila kot na novo rojen otrok. Vse je bilo drugače, šola, dijaki, učitelji. Sprva sem bila zelo sramežljiva in tiha, nisem vedela, kaj naj rečem. Kljub vsemu je bil prvi šolski dan prijeten. V razredu se zelo dobro razumemo, veliko se pogovarjamo in dobro sodelujemo. Zelo sem navdušena nad profesorji, saj so mi s svojimi razlagami »odprli oči« in postala sem željna znanja.

Maja


Ta šola je zelo drugačna od moje osnovne šole. Velika je in lepo urejena. Sošolci so super. Želim si, da bi uspešno zaključil srednješolsko izobraževanje. 

Dževad


Ko sem prvič vstopil v šolo, mi je močno razbijalo srce in bilo me je strah. Ko sem spoznal učitelje in sošolce, mi je postala zanimiva. Danes se v njej dobro počutim. Ker je tako velika, ima veliko učilnic, se v njej še ne znajdem najbolje.

Aleš


Moj prvi dan je bil zanimiv, ker nisem poznal nikogar, nihče od sošolcev mi ni bil prej znan. Bil sem vznemirjen, celo vesel, a tudi negotov. Sprva sem mislil, da se ne bom takoj vključil med sošolce, ker sem malce starejši. Ugotovil sem, da nisem edini starejši v razredu, in s sošolci smo se hitro povezali, veliko se smejemo. Ta srednja šola je zelo drugačna od tiste, ki sem jo prej obiskoval. Je zanimivejša, učitelji so prijaznejši in bolj sproščeni, z dijaki se lahko pogovarjam o vsem, kar me veseli.

Jan


Na začetku sem se bal, da bom izpadel kot največji bedak, saj nisem vedel, kje je učilnica, v kateri bo potekala razredna ura. Vsi dijaki so bili večji od mene, zato sem se jih malo bal. Kmalu sem ugotovil, da niso nevarni. Našel sem tudi pravo učilnico in spoznal nove sošolce. 

Domen


Šola je zelo velika, učitelji so prijazni, a tudi strogi. Sošolci so zanimivi in duhoviti. Malice bi lahko bile obilnejše. Všeč mi je, da smo v šoli lahko obuti in da lahko uporabljamo mobitele na hodniku med odmorom.

Mark


Ko sem prvi dan vstopil v šolo, sem najprej zagledal karoserijo avta. Nato sem nadaljeval po odprtem stopnišču do matične učilnice, kjer sem kmalu spoznal razredničarko. Bil sem zelo vznemirjen. Šola je videti zelo velika, a ko jo bolje spoznaš, se hitro znajdeš v njej.

Cvetko


Novinarski krožek


Ni komentarjev:

Objavite komentar