nedelja, 8. marec 2015

STRELSKO TEKMOVANJE

 

V sredo, 11. 2. 2015, je bilo srednješolsko regijsko tekmovanje v streljanju s serijsko puško, zračno pištolo in zračno puško. Tekmovanje se je pričelo ob 12. uri za strelce z zračno puško, ob 13.20 pa za tekmovalce z zračno pištolo in serijsko puško. Tudi jaz sem tekmoval v streljanju z zračno pištolo in osvojil prvo mesto. Streljalo nas je pet tekmovalcev. Moj rezultat je bil 361 in tako sem se uvrstil na državno prvenstvo, ki bo na Rogli. Zelo sem bil vesel rezultata in svoje prve osvojene medalje.
SERIJSKA ZRAČNA PUŠKA

Opis zračne puške

V preteklosti je bila zračna puška predvsem orožje atentatorjev in s tem predhodnica pridušenega orožja. Te puške so izstreljevale izstrelke večjega kalibra na manjših razdaljah. Danes se največkrat uporabljajo v disciplini športnega streljanja.
ZRAČNA PIŠTOLA
Zračna puška je športna puška, ki izstreljuje izstrelke različnih kalibrov (običajno pa 4,5 mm) s pomočjo stisnjenega zraka. Ob stisku sprožilca ga proizvede bat, ki se po navadi napne med vlaganjem izstrelka. Novejše orožje (zračna pištola in puška) deluje na manjše bombice, napolnjene s CO2, ki se jih vstavi v orožje in nadomestijo ročno napenjanje. Strelja se z razdalje 10 m od tarče ali na elektronsko tarčo Sius (desna slika pod mojo pištolo). Imaš 40 ali 60 strelov. Strel v center papirnate tarče prinese 10 točk, na elektronski tarči pa je popoln strel 10.9. Vsaka serija ima 10 strelov, na koncu se seštejejo točke, pridobljene v vseh serijah. Imamo 4 ali 6 serij.

ZRAČNA PUŠKA


Jan Fortuna, 1. O


Ni komentarjev:

Objavite komentar