ponedeljek, 13. oktober 2014

STROKOVNA EKSKURZIJA RIMINI

Prvi dan

Ob 2.18 z avtobusom odrinemo izpred šole. Preostanek razreda smo pobrali ob 2.44. Predstavila pa se nam je tudi vodnica, ki nam je posredovala nekaj koristnih informacij. Po skoraj uri vožnje se je v avtobusu nekaj dijakov odločilo, da bo počivalo oz. spalo, drugi pa so se med seboj pogovarjali in poslušali glasbo. Ura je bila 3.28, ko smo prečkali slovensko-italijansko mejo. Ko je na uri kazalo 4.02, smo se ustavili na počivališču, kjer smo imeli 30-minutni odmor. Med postankom smo nekaj prigriznili ter odšli na stranišče. S počivališča smo odšli točno ob 4.32, do Padove pa smo imeli še en postanek. Na avtocesti se je začel gostiti promet. 5.54 je bila ura, ko smo zavili z avtoceste na izvozu Padova. 6.02 – prihod na veletržnico Padova. Ob 6.39 vodnica začne z uvodnim predavanjem o Italiji.

Čakali smo še kar nekaj časa, da smo si lahko začeli ogledovati VELETRŽNICO. Medtem smo lahko kaj pojedli in odšli na stranišče. Po uri čakanja je le prišel vodič, ki nas je popeljal po veletržnici. Med ogledom nam je prof. Medeot vodičevo razlago prevajal iz italijanščine v slovenščino. Ogledali smo si veliko sadja in zelenjave, med drugim smo videli tudi nekaj neznanih sort. Ko je odbilo 9.15, smo se z veletržnice napotili proti mestu Padova. Ogledali smo si dve cerkvi (sv. Antona Padovanskega). Po ogledu znamenitosti smo imeli 1 uro prosto. Ob 12.30 smo se zbrali na zbirnem mestu ter se skupaj napotili proti avtobusu. Na poti smo se pri vodometu v parku še skupinsko fotografirali. Ob 13.05 smo prišli do avtobusa, dve minuti kasneje pa smo že hiteli proti Maranellu. Med potjo nam je vodnica razlagala, kako je nastal sladoled. Na uri je kazalo 15.20, ko smo prišli pred Ferrarijev muzej v Maranellu.

Profesorji so nam razdelili vstopnice in vsi smo odhiteli v muzej. Tam smo si ogledali starodobne in sodobne ferrarije. V muzeju je bilo dovoljeno fotografiranje, zato je vsak izmed nas poslikal svoje najljubše ferrarije. Po eni uri, in sicer ob 16.30, smo se odpravili proti Riminiju. V hotel smo prišli ob 19.32. Ob 20.00 smo imeli večerjo. Po večerji smo bili prosti dve uri, do 22.00 pa smo morali že biti po sobah. Tako je minil prvi dan.

Drugi dan

7.30 je bila ura, ko smo imeli zajtrk. Že pred zajtrkom smo morali vse stvari spakirati za odhod. Profesorji so nam točno ob 8.00 naročili, naj odidemo iz hotela, zato smo odšli proti avtobusu.

Voznik je odpeljal proti letalskemu muzeju točno ob 8.20. V muzej smo prispeli ob 8.53. Ob 9.00 smo si pričeli ogledovati letala. V muzeju smo videli veliko različnih vojaških letal ter helikopterjev. Nato smo odšli proti San Marinu, in sicer ob 9.40. Točno 10.00 je odbilo, ko smo prispeli.

Z vodnico smo odšli do mestne hiše, kjer smo naredili skupinsko fotografijo. Nato smo si lahko prosto ogledali San Marinu. V tem času so v mestu ravno volili in zato je bil ogled še zanimivejši, predvsem zaradi močnega hrupa, ki so ga povzročali topovi. V San Marinu je najlepši razgled pri trdnjavah, do katerih smo prišli vsi. Že po malo več kot 3 urah in pol, in sicer ob 12.38, smo odšli iz San Marina proti San Leu. V San Leu smo si ogledali trdnjavo, kjer smo se spet fotografirali. Ob 14.15 je bil zbor pri avtobusu. Ob 14.20 smo se odpeljali proti domu. Na poti domov je bilo na avtobusu zelo živahno. Pozno zvečer smo le prišli v Ljubljano in s tem se je naša ekskurzija tudi končala.