sobota, 27. september 2014

KATERI IZDELKI SO NAJBOLJ NAVDUŠILI NA LETOŠNJEM MEDNARODNEM OBRTNEM SEJMU V CELJU?

Na sejmu me je najbolj navdušila Slovenska vojska. Že kot otrok sem si želel oditi v vojsko. Všeč mi je bilo, da smo obiskovalci lahko prijeli orožje. Poleti bo vojska organizirala vojaški tabor. Tudi jaz se ga bom udeležil.
Všeč mi je bila tudi razstava jedi in pijač. Nekaj jedi sem tudi poskusil. Zelo veliko je bilo okusnih, nekaj pa prav ogabnih. Zelo zanimiva je bila tudi razstava štirikolesnikov in motorjev.
Miha

Najbolj so mi bili všeč pekoča čilijeva omaka, trikolesni motor z zadnjim pogonom in pištola Berreta 0,9 mm.
Čilijeva omaka, ki sem jo poskusil, je bila sestavljena iz čilija moruga, limetinega soka in začimb. Bila je zelo pekoča, imela je oznako XXL. Presenečen sem bil, da so trikolesne motorje začeli proizvajati že okoli leta 1800. Takrat so to bili manjši avtomobili. Z razvojem avtomobilske industrije so trikolesniki utonili v pozabo. Leta 2006 so se ponovno pojavili v obliki motorja in od takrat se njihova popularnost iz leta v leto veča. Beretto 0,9 mm, svetovno znano pištolo, je razkazovala Slovenska vojska. Uporablja jo tudi naša policija.
Antonio

Ker doma izdelujem manjše lesene izdelke, sta mi v spominu najbolj ostali žagi Woodmizer in Husqvarna 555. Woodmizer je zelo praktična žaga, enostavna za uporabo. Narejena je bila na željo kupcev. Z dodatnim nastavkom lahko z njo režemo dva hloda hkrati. Poleg tega ima majhno porabo elektrike, nizke stroške vzdrževanja, predvsem pa je zelo zanesljiva. Husqvarna 555 je žaga za zahtevna gozdarska dela. Ima več moči kot navadna žaga in porabi 20 % manj goriva. Zagotavlja lahek zagon žage.
Žiga

Organizacija celjskega sejma me je navdušila. Še posebej, ker smo lahko veliko izdelkov prijeli oziroma jih preizkusili. Naj omenim napravo podjetja DARS. Razstavljali so avtodvigalo s prekucnikom. Dovolili so mi, da sem se vanj usedel, a ga zaradi varnostnih razlogov nisem smel prižgati. Prekucnik je bil prostoren. Če je vozilo obrnjeno na glavo, ga lahko s hidravličnim dvigalom postavimo, kamorkoli želimo.
Mojo pozornost je pritegnil tudi viličar podjetja EME T&T, d. o. o. Je zelo posebno oblikovan, njegova moč pa presega 7 ton nosilnosti. Stroj je sodobno opremljen in zelo prostoren.
Martin

Na sejmu je mojo pozornost najbolj pritegnil visokotehnološki električni avtomobil Tesla 360 S v vrednosti 32.000 EUR. Je izdelek ameriške družbe, ki prodaja najnaprednejše električne avtomobile. Elektromobil je zelo dobro opremljen, zunanjost je lepo obogatena s kromiranimi dodatki, kovinsko barvo in aluminijastimi platišči. Sedeži so usnjeni, armatura tapecirana, ima tudi sredinsko konzolo s 17-palčnim zaslonom. Avto je dobil ime po znanstveniku Nikoli Tesli, enem glavnih raziskovalcev elektrike.
Jaka

V spominu so mi najbolj ostali masažni stoli in vodne postelje podjetja Lectus. Vodne postelje so namenjene predvsem nosečnicam in ljudem z bolečinami v vratu in hrbtenici. Zaščitene so proti pršicam. So drage, stanejo več kot 1.500 EUR. Kljub temu je vodne postelje kupilo že več kot 13.000 Slovencev.

Uroš

Ni komentarjev:

Objavite komentar