sreda, 1. april 2015

POGOVOR Z JOŽETOM NEJCEM RADIČEM, DIJAKOM 1.G IN PEVCEM OPERNE GLASBE



  
Kako bi se predstavil našim bralcem?

Sem komunikativen, prijazen, ustvarjalen, zato se rad ukvarjam z glasbo, pa tudi zanimiv in zabaven.

Ukvarjaš se s petjem. Kje poješ?

Pojem na Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani. 

Koliko časa se že resneje ukvarjaš s petjem? Te je kdo navdušil za petje?

Resneje se s petjem ukvarjam tri leta, na konservatoriju pojem pet mesecev. Za petje me je navdušil moj nekdanji učitelj v glasbeni šoli.

Kako potekajo tvoje glasbene vaje?

Glasbene vaje imam vsak ponedeljek. Z mentorjem najprej »ogrejeva« glasilke, potem pa začneva s prepevanjem. Da ne preobremenim glasu, vadiva samo 30 minut. 



Si že javno nastopal? Kje vse? Kateri nastop je bil zate najuspešnejši?

Javno sem nastopal na osnovnošolskih prireditvah, v Kulturnem društvu Vidovo Šentvid pri Stični. Bil sem tudi na avdiciji za pevski zbor na RTV Slovenija, ki sem jo opravil z odliko. Na to sem tudi najbolj ponosen.

Kaj ti pomeni glasba?

Glasba je zame ritem življenja, sprostitev. Ko sem slabe volje, me glasba pomiri.

Katera zvrst glasbe ti je najbolj všeč? Zakaj?

Predvsem opera. Vanjo so »položena« vsa čustva in zato je zame tudi najbolj zanimiva zvrst glasbe.

Imaš glasbene vzornike? Kateri so?

Seveda jih imam. To so Andrea Bocelli, Luciano Pavarotti, skupina Eroika.


Tvoja največja želja je …

Moja največja želja je, da bi uspel v glasbi in postal operni pevec.



Albulena Albulaj, 1. IO

Ni komentarjev:

Objavite komentar