petek, 20. junij 2014

NAGRADNI IZLET

30. maja 2014 smo se udeleženci nagradnega izleta skupaj s profesorji odpravili v Celovec. To je bil moj prvi obisk Avstrije. Že med vožnjo je bilo zelo pestro, saj smo se veliko zabavali in pozabili na šolske obveznosti. Med potjo nam je vodič razlagal o zgodovini Avstrijcev in Slovencev.

foto Simon Plestenjak
Ko sem med vožnjo skozi okno opazoval avstrijsko pokrajino, sem bil zelo presenečen. Če državo primerjam s Slovenijo, Avstrijci veliko bolj skrbijo za čistočo narave, mest, imajo boljše avtoceste in višje plače.

foto Simon Plestenjak
Ogledali smo si Vrbsko jezero, ki se mi je zdelo zelo podobno morju. Kasneje smo si v Celovcu ogledali staro mestno jedro, ki mi je bilo zelo všeč zaradi številnih vodnjakov.

foto Simon Plestenjak
foto Simon Plestenjak
Obiskali smo tudi deželni parlament in videli knežji kamen. Zatem nam je vodič namenil približno 3 ure prostega časa. Ogledovali smo si trgovine in gostilne. Presenečen sem bil, da so cene v Avstriji primerljive s slovenskimi, čeprav imamo Slovenci veliko nižje prihodke. Za konec smo obiskali še Minimundus, kjer so razstavljeni modeli znamenitih svetovnih stavb v merilu 1 : 25.

foto Simon Plestenjak

foto Simon Plestenjak

foto Simon Plestenjak

Z izletom sem bil zelo zadovoljen.


Miha Jančič, 2. o


Ni komentarjev:

Objavite komentar